Chrono Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Jeg har en norsk '15 F11 hvor jeg ikke får Real Time Traffic Information til å fungere. Dette fungerte en stund etter at jeg kjøpte bilen i mai i år, men sluttet så plutselig å fungere. Jeg antok at dette var fordi jeg ikke hadde gyldig abonnement på tjenesten, men det fungerer heller ikke etter at jeg fornyet abonnementet. Noen som har opplevd det samme, evt har noe tips? I følge min BMW-forhandler "kan det hende det er noe galt med Connected Drive sentralt hos BMW", men ser det som lite sannsynlig da det ikke har fungert i min bil på et par måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Fungerer helt fint med min. Logg deg inn på Connected drive siden din log se status for abonnement, sjekk ogå at Connected drive services er aktivert og om du har gyldig abonnement ta kontakt med BMW sentralt på: no.kundsupport@bmwgroup.com eller på tlf 67 81 85 00 Det hender at de bare har en midlertidig aktivert tjeneste etter salget av bilen. I min var den aktivert 6 mnd etter salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå