Deutschmachine Skrevet Oktober 10, 2018 Skrevet Oktober 10, 2018 Automat(tiptronic)/ 236000km/ mangellapp pÃ¥ PKK(November/ Desember)/ Bud over 20.000kr./ Svart skinn, M-sport/ Svart taklining/ Shadowline/ 19"BBS Sommer./ Unikt regnr.  Meget bra og sjeldent prosjekt, eller delebil til salgs. Denne bilen har vært i mitt eie i 4 Ã¥r og har blitt behandlet meget godt. Den har alltid blitt pent kjørt og tatt vare pÃ¥, men jeg har ikke rÃ¥d til Ã¥ utbedre rust og fÃ¥ den gjennom PKK denne gangen, desverre. Hovedpunkter er rust, dødgang i høyre demper+++ Se bilde av mangellapp. Jeg er BMW-eieren som krabber over fartsdumper, gÃ¥r forsiktig inn i bilen og hele tiden tenker pÃ¥ bilens beste   Ting som er gjort med bilen: - Inspektion 2 pÃ¥ rundt 200000km, gjort i Tyskland. Dyr storservice pÃ¥ motor og annet. Med kvittering og oppdatert servicehefte - Kupe: Ny OEM alu.girspak. Ny faceplate pÃ¥ M-ratt. Nytt batteri(72a Sønnak)en sesong gammelt ca. - Utvendig: Ny skidleppe under M-frontfanger, helt nye sprederlykter fra GS, 1 sesong gamle bakdekk bak pÃ¥ 19"BBS. Ca 2 Ã¥r gammel frontrute. ++ - Motor/ driv: Ny vannpumpe, nye bærearmer, nye fjærbeinslager, nye bremser, nytt bremserør en side, ny hÃ¥ndbrekkoverføring. ++ Det er sikkert mer jeg kommer pÃ¥ ved visning. Har kvitteringer pÃ¥ en del, men mye er gjort privat. VIN-dekoder: https://www.mdecoder.com/decode/gs32770 Satans Vegvesen: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=bd47887 En del kule detaljer kan dere se ut i fra bildene.  Bilen gÃ¥r som en klokke, er stram og fin, girer feilfritt og ALT virker bortsett fra ryggesensor som er litt av og pÃ¥. Dette kommer av en def. sensor pÃ¥ bakfanger, men den virker mesteparten av tiden Den ene frontlykta(Xenon) gikk nettopp og ble fanget opp pÃ¥ PKK... Den har fÃ¥tt olje hvert Ã¥r og har som sagt vært meget pent kjørt. Her tror jeg man kan finne mye bra og litt sjeldne deler eller fÃ¥ et meget bra prosjekt. Det er ønskelig med bud fra kr20.000+. Bilen stÃ¥r i gamle Oslo. Ta kontakt(gjerne SMS) for spørsmÃ¥l, visning, prøvetur og entusiastprat.  Jeg snakker bra engelsk. Fint om du gjør det samme, om du ikke snakker norsk. Kenneth: tlf.922 85 837  Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå