chrisbl Skrevet Desember 28, 2018 Share Skrevet Desember 28, 2018 Hei! Har hatt en 2016 mod F48 i noen måneder nå. Bilen har gått 35k km og jeg er stort sett kjempefornøyd med bilen. Underveis har jeg oppdaget noen små bugs som har vist seg til å være skikkelig irriterende: - Under kjøring merker jeg at selve puten jeg sitter på i (sport)setet beveger seg litt under krappe svinger. Det merkes spesielt godt i rundkjøringer eller på svingete veier. Klaget på dette hos merkeverksted, men mekanikeren fikk ikke kjent skikkelig etter ettersom det var snøføre og glatt ute. Klager igjen til våren når de får prøvd skikkelig. - Knirking. Over hver eneste fartsdump (passerer under fartsgrensa) eller ujevnhet i veibanen så knirker det fra dashen. Lydene er ikke spesielt høylytte, men en hører det selv om radioen står på. Dette har blitt et skikkelig triggerpunkt. Verkstedet har sett på det en gang, og de tror det kan være listen som går langs dashen, - men de har ikke fått bort lyden enda. Greit nok at F48 er en entry level BMW, men per nå knirker dashen mer enn på min 12 år gamle Subaru. - Førerspeil. Når bilen har stått parkert kan den plutselig finne på å justere førerspeilet ned slik at jeg må justere det opp igjen før neste kjøretur. Dette skjer sjeldnere nå etter bilen ble oppdatert, men det hender absolutt ofte nok at jeg fortsatt stusser på det. Er det noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå