Pølsa75 Skrevet Januar 31, 2019 Skrevet Januar 31, 2019 (endret) Hei, Har en BMW F11 535xD. Ønsker å fjerne DPF da jeg beklageligvis driver mye med småkjøring til jobb og ønsker litt ekstra pounch i form av remap. Mine to spørsmål er: - Vil det å fjerne DPF sote mye? Tenker da i etterkant av remap. Noen med erfaringer? Synes mye sot virker ekstremt harry. - Jeg har et verksted som er ca 80-100km fra den som driver med "tuning-service" i mitt område. Går det bra å kjøre fra verksted til "tuning-service" uten å programmere? Evnt. hva kan gå feil? Takker for svar på forhånd. Endret Januar 31, 2019 av BrainCooler
johndeer Skrevet Februar 1, 2019 Skrevet Februar 1, 2019 Fjerna DPF og egr ventil uten at dette er synleg. Tuna til 380hk ved Autopower. Hadde først programera vekk egr ventil men fekk lekasje på kjøler. Fjerna den heilt og blinda . problem løst. Trangt å få ut DPF men lett å fjerne innmat. Litt resonanslyd , sikkert ein fordel å sveise inn rør. Bilen har gått 50.000 km tuna og like moro å føle draget enno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå