karloygard Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 (endret) Hei, Jeg har to dører til 635 E24 til salgs, etter at bilen de skulle brukes på har blitt solgt. De er fra en amerikansk bil og er helt uten rust. De er grunnet og kommer uten innmat, glass, etc. De står på Sunnmøre, og det er helt klart best om de blir hentet, men alt kan vel løses med god vilje. Ønsker 900 per dør. Endret Oktober 27, 2019 av karloygard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 Hei, har du mer deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karloygard Skrevet Oktober 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2019 Dessverre, har bare disse delene igjen. Oppdatert med ny pris. Dørene må bort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAdaBMW Skrevet Juni 25, 2020 Share Skrevet Juni 25, 2020 Denne posten er jo litt gammel, men jeg prøver alikevel... Har du høyre dør enda? jeg trenger en til en 85 modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå