nafets Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Hei. Noen som vet om et verksted eller privatperson som er flinke og har erfaring med tilpassing og montering av bodykit i glassfiber? Holder til i Vestfold, men går gjerne utenfor for å få noen dyktige til å ta jobben. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 17, 2019 Share Skrevet Mars 17, 2019 På 12.3.2019 den 20.04, nafets skrev: Hei. Noen som vet om et verksted eller privatperson som er flinke og har erfaring med tilpassing og montering av bodykit i glassfiber? Holder til i Vestfold, men går gjerne utenfor for å få noen dyktige til å ta jobben. På forhånd takk. Er da kit det er snakk om? Skal det lakkeres og? Ser for meg det kommer på rundt 40-100k for karroseri arbeid, lakk og montering. Eg driver å bredder bilen min for tida, dog bilen befinner seg i Polen hos et firma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nafets Skrevet Mars 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2019 (endret) Hei takker for svar. Er snakk om front og bakstøtfanger samt sideskjørter. Er kun dette som skal tilpasses og lakkes. 40-100 hørtes litt ekstremt ut synes jeg, bilen skal ikke lakkeres 😳 hvilket firma bruker du da, er de flinke og greie på pris? Endret Mars 18, 2019 av nafets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 19, 2019 Share Skrevet Mars 19, 2019 På 18.3.2019 den 10.38, nafets skrev: Hei takker for svar. Er snakk om front og bakstøtfanger samt sideskjørter. Er kun dette som skal tilpasses og lakkes. 40-100 hørtes litt ekstremt ut synes jeg, bilen skal ikke lakkeres 😳 hvilket firma bruker du da, er de flinke og greie på pris? Eg tenke 40-100k dersom org hjulbuer skal kappes, ting skal sveises, sparkles osv osv. PG performance i Polen. Hvertfall fornøyd av bilder eg har fått sålangt. Henter bilen i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå