Gå til innhold

e39 DSP/Hifi Pro, ombygd m5, kun mellomtone virker


Anbefalte innlegg

År og dager siden jeg har vært aktiv her, men må stille noen spørsmål for har kjøpt en ombygd e39 m5. Håper det er noen e39 guruer her..🤔

Har kun lyd ut av mellomtone i framdører og hattehylle. Bilen har samme dører som donorbilen hadde så det er DSP system montert (DSP er samme som Hifi Pro slik jeg har forstått), MEN ingen forsterker i bagasje eller noe.. finner heller ikke ledninger/kontakter til dette. Bilen det er bygd på er en 523i som har (hadde) 676Hifi så det skulle vært forsterker i bagasje her også opprinnelig?! Sitter Dynavin spiller i bilen og ser at det kun er lyd på de høyttalerne som er tilkoblet direkte i radioen. 

Hva kan gjøres for å få diskant osv til å virke ? sitter 3 høyttalere i framdørene, men bare mellomtone virker, samme bak. Lyden er såklart til å grine av. iPhone 6s` min er bedre.😭

Noen som vet hvor jeg kan finne endene på ledningsnett til høyttalere i framdørene ? hvor går disse ? Samme med bak, hvor skulle ledningsnettet til forsterker osv begynt? Er det kun ett komplett ledningsnett på disse? Bilen har byggetråd her, titansølv, begynt bygg i 2012.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...