knut_e_busland@hotmail.com Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Hvor vanskelig er det å bytte en motor på en 2005 modell E61? Bmw sier det er ulyd i min type bankelyder. Redd jeg må bytte motor. Åssen er det å sette inn en med mer hester med tanke på godkjenninger? Kjenner denne bilen sørger for grå hår nå:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.F Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 og bytte motor til en motor som er lik den du har er i prinsipp legobygging, men og skifte til større motor kan være noe mer utfordrende, men fortsatt fullt mulig og gjennomføre. Men da kan man komme borti forskjellige forskjeller, så man ender opp med og måtte kjøpe flere deler som er til bil med denne større motoren for og få ting til og fungere. Og ikke minst, ECU må da programmeres om.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_e_busland@hotmail.com Skrevet April 5, 2019 Forfatter Share Skrevet April 5, 2019 Okay De sier på BMW at det er ulyder på motor men veit a fanken åssen lyder for jeg får ikke starte skiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå