nafets Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Ønsker å kjøpe en pen e38, ta kontakt hvis du har noe du vil kvitte deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Hei! Jeg har en pen 2000 mod.728iA som jeg vurderer å selge. Den er orientblå med svart skinn og trelister og har takluke. Den har gått ca.181000 km og det har bare vært to eiere før meg. Bilen er i veldig god stand og har lite rust. Det er org.18`M-parallell felger på sommerhjul, og org.16`vinterfelger. Kan medfølge 18`vinterfelger med gode piggdekk. Sitter blanke blinklys rundt om nå, men har også org.oransje blinkers til bilen. Hilsen Sverre Gjeilo Tlf.92260470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nafets Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 Hei beklager jeg har ikke vert så aktiv her i det siste. Har du et par bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå