Gå til innhold

E91 2006mod


Ankiii91
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. 

Har kjøpt meg en bmw for første gang. Bilen er levert fra forhandler. Den hadde noen "finesser" som måtte fikses opp i. Noe av dette var bl.a bremseskiver og klosser både foran og bak. 
Nå om jeg ikke har hatt slike biler før, vet ikke jeg hvor vanlig dette er;

Bilen er kjøpt i bergen og kjørt opp til vardø. (LANGT)
Bilen har siden det hylt under kjøring, fort som lav fart. hyler konstant. hadde et håp om at det hjalp med en real bilvask på en stasjon. Dette hjalp ikke i det hele tatt. dog ble det ikke værre. 
Noen ganger er lyden hengde, andre ganger kan den gå litt i "tikk takk mode", litt sånn småstopp i mella slagene på hylingen. 
Kjørte 50 i helga. Da jeg var kommet halvveis bremsa jeg ned grunnet dyr i veien. Da kom det en "bromle" lyd under nedbremsing, kan beskrives som en litt vibrerende lyd, men ikke noe reaksjoner i ratt eller ellers i bilen, og da tenker jeg; hva er dette? 
Er skivene noe løs? er de feilmonterte? Har det noe å si på disse bilene at det er billigutgaver av skiver/klosser? 
Kan det evt hjelpe med bremserens? Kan det være skjoldet det kommer fra ? Seinest for noen timer siden begynte en å hyle i reversen også.. Blir rimelig fortvila . 
Vet forresten ikke om de som har kjørt bilen oppover har brukt handbrekket på bilen, men igjen mener jeg at det ikke har noe å si da jeg er nærmere 100% sikker på at lyden kommer fra V. forhjul.

Bilen er en bmw 320D 
2006mod. E91 Touring.
170000km (ca)
Automatkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...