Cervin Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Heisann. Jeg har en 2013 320 Touring som jeg kjøpte ny i 2012. Før det hadde jeg en e46 med sportsunderstell. Den var bittebittelitt for lav så jeg valgte bort sportsunderstellet på min 320. Men det burde jeg jo ikke ha gjort. Nå har jeg ikke byttet verken fjærer eller dempere siden bilen var ny, men nå begynner det å bli på tide. Den har blitt litt lavere bak, og så veldig lav ut under ferien (vi hadde litt bagasje men ikke mye og bilen lå veldig lavt bak. I den forbindelsen hørte jeg med Bavaria om muligheten for å bytte til sportsunderstell hvis jeg alikavel måtte bytte fjærer/dempere. Det viste seg å være omtrent umulig, og uendelig kostbart. Han annbefalte meg heller å montere et annet senkesett hvis jeg ville ha bilen litt lavere. Har forumet noen erfaringer med dette? Er det innafor å montere senk på denne, og kan jeg senke den bare litt, så den ikke blir for lav, men litt lavere enn originalt bare? Vil demperegenskapene bli bedre? Den har jo ikke vært speisielt stiv slik den er nå, så litt fastere i fisken hadde vært okei. Burde jeg bare bytte fjærer(som er billig) eller monter coiloverkit? H&R, KW, Eibach eller Bilstein? Vil det ha mye å si for bruktbilprisen når jeg skal selge? Og til slutt. Kan jeg levere inn bilen til noen å få jobben gjort? F.eks mekonomen eller noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå