8370lkn Skrevet August 28, 2019 Share Skrevet August 28, 2019 Hei. BMW 320D 2015, K430158 BMW Online Tilgang til 16.05.2020 Får opp denne feilmeldingen (bilde1) når jeg prøver å få opp bildene jeg har liggende på splitt skjermen. (Delt skjerm) Når jeg prøver å legge til nytt bilde på portalen får jeg opp denne feilmeldingen. (bilde2) Som Dere ser på bilde3 vises ikke de andre bildene. Har snakket med support hos BMW flere ganger og de sier dette er ført over til teknisk uten at jeg får noe svar fra dem. Noen flere som opplever problemer med dette eller vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet September 5, 2019 Forfatter Share Skrevet September 5, 2019 Ny oppdatering med epost fra BMW Norge. Hei igjen, Takk for oppfølging. Det står at det er et kjent problem som påvirker flere av våre kunder akkurat nå. Beklager på det sterkeste at det tar så lang tid å få løst dette. Vi purrer så mye vi bare kan på teknisk. Gir tilbakemelding igjen så snart som vi har en oppdatering i saken igjen. Ønsker dere en fin ettermiddag. Best regards / Med vennlig hilsen Simone ---------------------------------------------------------BMW Group Norge KundeserviceRolfsbuktveien 4A NO-1364 Fornebu Telefon: +47 67 81 85 85 Mail: no.kundesupport@bmwgroup.com Web: www.bmw.no---------------------------------------------------------BMW Norge ASRegistered in: ForetaksregisteretVAT-number NO 971 130 776 MVABoard location: Rolfsbuktveien 4A, 1364 Fornebu, Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå