02dag Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Det skal legges til at dette skjer når den har stått en stund. I tillegg kommer det en lyd som varer to-fire sekunder rett etter at den har startet. Har ikke klart å lokalisere denne lyden siden jeg må vente en dag eller to for at den skal komme tilbake. Mistenker høytrykkspumpa og det kan virke som at dieselen har rent tilbake på tanken. Det tar derfor litt tid før systemet er fullt igjen og den starter. Samtidig får man den lyden som er vanskelig å beskrive, men hvis man ser for seg at det er pumpa som har gått tørr og fyller seg opp igjen. Kan minne om når en kompressor fyller luft og deretter stopper. men det er ikke kompressoren til luftfjæringa altså Leste en annen artikkel hvor de sa at de måtte reprogrammere pumpa fordi den ved en feil kjørte for mye diesel tilbake igjen til tanken. Synes dette høres merkelig ut da. Må også si at jeg har byttet toppen og etter at jeg satt den sammen igjen så brukte den også lang tid på å starte. Kan det være fortsatt luft i systemet et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå