Gå til innhold

Defekt kombinasjonsinstrument i e60,520i, 2004 mod.


dejavu
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan..Plutselig var instrument-kombien foran rattet død. Ingenting virker inni der. Heldigvis virker alt det som  instrumentet er tenkt å måle,-motor starter, lys virker, også blinlys,(men uten indikasjoner på instrumentpanel)

 

Dette har jeg prøvd:

,Sjekket sikring i hanskerommet. Der er det en 7.5 ampere sikring, som jeg byttet med en ny. Uten resultat.

-Har tatt strømmen,og ladet batteri. Intet resultat,bortsett fra at batteri nå er fulladet.

Om instrumentet er kaputt, så ser jeg ett nytt koster 12500. Det er nok ikke aktuelt på en 520i med ca 160ooo på telleren. 

Men om jeg finner et brukt,  er det da plug &play å få det til å virke? Så en youtube video, og det er bare to skruer så er instrumentet ute,og alle tilkoblinger skjer gjennom 1 kabel. Er det mulig å få lest av det gamle,og lagt inn korrekt km?

 

Takk for alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye respons her,men kan komme med en liten oppdatering: Etter en chat på messenger med  Bimmer Upgrade og bestilling av nytt instrument, gikk jeg ut i bilen og startet opp, bare for å oppdage at alt plutselig virket igjen. Dette var det jo greit å oppdage,innen nytt instrument var i posten. Så får håpe det varer ved!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...