Gislius Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Hei Er på jakt etter noen som kan assistere med koding etter retrofit av ryggekamera på 2014 F34. Info: Har følgt original BMW retrofit manual Originalt kamera og modul – Kjøpt fra Knoksen Retrofitkabel fra ebay NBT Alt er ferdig montert Ifølge manualen så skal det være en egen "conversion" i ISTA. På modul FEM A173 så står det jeg skal koble til kabel A6(OR/GN K-CAN High) til kabel med samme farge på PIN 52, og kabel A7(GN K-CAN Low) til kabel med samme farge på PIN 51. På min modul, så var det ikke noen kabler her, så jeg har koblet de direkte i PIN 51 & 52. Se gjerne s. 6, 10 & 13 i manual om dere er nysgjerrige. Usikker på hva dette har og si, kan muligens skape noe kluss da dette er can bus, og kommunikasjonen kanskje ikke går videre? Men dette tipper jeg det er noen som kan bedre enn meg. Kunne også tenke meg dette, om det går: Auto/start stop alltid av Baklys på ved bruk av DRL Aktivere launch control – om mulig, har sportsautomat Lukke bagasjerom ved hjelp av knapp inne i bil Blinkende bremselys ved hard nedbremsing Føler du du har kunnskapen inne til å hjelpe med dette? Ta gjerne kontakt, så blir vi enige om noe BMW EBA 361831 Rear View Camera Retrofit Instructions.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå