Tjallvard Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 Hei da tenker jeg at TA tecnix coiloversene mine har tatt kvelden da bilen står ganske skeivt nå? Etter siste turen som var litt humpete er den plutselig lav høyre foran, men høy på venstresiden. Jekket opp bilen for å se, men finner ikke noe skade på bære armer eller noe, så jeg regnet med det var støtdemperene. da jeg satte bilen på bakken igjen st den i riktig høyde i typ 30sek før den begynte å sige ned. Ingen overraskelse da disse coiloversene kanskje ikke er så veldige gode? Jeg prøver å se etter nye, men er på et lite budsjett. prøver å holde meg under 6500,- ish. Det må ikke være coilovers så lenge bilen sitter i en fin høyde. på TA'ene sitter bilen egt litt lavt men jeg liker at bilen er ganske stiv. Er det noen som har noe de vil/kan anbefale? Og hvor kjøper man fra? virker som billige-senkesett er de som har mest i norge, men jeg ler alltid litt av domenenavnet:) har sett litt på h&r cupkits, noen som har prøvd disse? De er ikke justerbare, men om senken er ok på disse så er vel det en del penger å spare da det virker som om justerbare coilovers er en del dyrere også pga. de er justerbare? De er 35mm bak og 10mm foran, er dette veldig lavt?? takk for hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå