stfoer Skrevet Mars 2, 2021 Share Skrevet Mars 2, 2021 Hallo Er det noen som kan gi et tilbud på sveising av bunndel batterikasse. Dette er en 2003 E46 hvor det har vært syrelekkaje og batterikassen i bunn er gåen. Er god plass rundt batterikassen på disse bilene. Har ny orginal del fra BMW så jobben består i å kappe vekk defekt bunn, tilpasse nye og sveise den på plass. Alt etterabeid tar jeg selv. Alt arbeid gjøres i min garasje hvor sveiesutstyr (Migtronic) verktøy etc er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2021 On 3/2/2021 at 10:28 AM, stfoer said: Hallo Er det noen som kan gi et tilbud på sveising av bunndel batterikasse. Dette er en 2003 E46 hvor det har vært syrelekkaje og batterikassen i bunn er gåen. Er god plass rundt batterikassen på disse bilene. Har ny orginal del fra BMW så jobben består i å kappe vekk defekt bunn, tilpasse nye og sveise den på plass. Alt etterabeid tar jeg selv. Alt arbeid gjøres i min garasje hvor sveiesutstyr (Migtronic) verktøy etc er tilgjengelig. UTFØRT, kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå