Gå til innhold

X5 G05 Montering AZ Schnitzer frontspoiler

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger råd... og få ut litt frustrasjon..

Bestilte ACS frontspoiler for kvalitet og sikker passform til min nye X5. Denne skulle monteres før levering av Bavaria. Bavaria ønsket å bruke eksternt anerkjent karosseriverksted i nærområdet, hvilket hørtes bra og sikkert ut ift at de er hoffleverandør til BMW. Men... det gikk heller dårlig. De klarer IKKE å montere denne pent som de sier, så nå er jeg rådvill.. og ganske overrasket. Eneste løsningen de foreslo var å ta av fangeren, montere spoiler, sparkle og lakkere etc. Hvilket selvfølgelig er uaktuelt på en ny bil.   Hvem i Oslo-Akershus er gode på dette ? AZ Schnitzer ved Christopher har gitt god og rask service og bistår videre så takk til de. Vet også at Bilia har montert mange med godt resultat. Men heller ikke helt optimalt å bruke annen forhandler enn der bilen er kjøpt. Nå blir det sannsynligvis til at jeg henter ut bilen og får ordnet dette i ettertid. Absolutt ikke optimalt og opplever dette skuffende da jeg bestilte ACS som `approved by BMW` for å sikre kvalitet i produkt og smidig montering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...