SondreCarlyle Skrevet August 30, 2021 Skrevet August 30, 2021 Hei! Nylig overtatt en BMW 535xd 2011. Har en spesiell problemstilling som jeg lurer på om noen andre har erfart. Planlegger å få bilen på diagnose/verksted, tar litt tid pga ulike ting må avtales ang garanti og diverse. Høy frekvenslyd i coupen fra området under girspaken, ingen lyd på utsiden som jeg klarte å høre. Hardt gasspådrag/ høyere turtall får frem feilen, virker som at det kan ha noe med temperaturen i kassa. Stopp/Start løser ikke men om man venter 20 minutter med å skru på bilen så fungerer det en stund til neste gang det blir høyt turtall/pådrag.Mest ulyd i nedoverbakke, oppoverbakke er også litt problematisk. Ulyd i alle gir, blir skarpere og skarpere om det er i lavere gir. Hadde kjørt i 12 timer i strekk, men det burde den takle. Lyden var også like intens når den sto i park modus, noe merkelig. Noen ideer på hva som kan forårsake dette? Lot bilen stå i 1 dag, når jeg kjørte dagen derpå fungerte alt som det skulle. Klarte ikke å framprovosere feilen. video-1630313841.mp4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå