Gå til innhold

E28 1985 M20B20 Turtalls problemer og annet småtteri

PettersenDiesel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, da er jeg her med noen spørsmål, jeg er ganske ny når det kommer til å skru på E28, men har veldig lyst til å lære så har skaffet min andre E28 som jeg mangler litt småplukk på for å få den igjennom EU. Problemet er da, For høyt turtall ved start, og dette henger i også ved kjøring ( i gir).  Har feilsøkt vakuum med røyk og fant ut at det var slange og som video viser var helt sunn korrodert Dette har jeg nå byttet men sitter fortsatt med samme problemet som den hadde før. Altså høyt turtall ved motorstart. Noen tips om hva annet det kunne være da jeg er veldig sikker den ikke skal ha falskluft problemer etter jeg bytta slangen her. Temmelig sikker på at Luftmassemåler skal funke da motor funker når den er plugget in men ''drukner'' hvis jeg trekker den ut. Sitter å tenker på om det kanskje er kaldstartventil som kan være problemet? eller om det er noe annet, Tips ville vært supert og hvor jeg evt kunne få kjøpt slike deler (om jeg ikke skulle finne brukt) Har en video her som viser hvordan problemet mitt er.

Takk på forhånd. 1985 M20B20 for den som lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...