Eko1337 Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 (endret) Hei! Min far har en 2013 M550dX i sedan, Alpinhvit med Individual skinninteriør med utvidet omfang Hvit/Sorte detaljer som nå vurderes for salg. Bilen har gått svimlende 39 974 km, og er absolutt strøken! Kun kjørt en halv vinter (første året) ellers hatt sommersko på hele tiden. Absolutt alle servicer fulgt hos merkeverksted, senest i sommer, hvor den også fikk nye vintersko. Bilen er hva jeg vil kalle komplett utstyrt, topp-Navi, Nightvision, Heads-up, automatisk gardin i bakrute, rattvarme, alle mulige memoryfunksjoner, originale M550dX sommerhjul og tilnærmet ubrukte og fullstendig strøkne BBS CH-R (mener jeg å huske) vinterfelger i det jeg tror er 19" + alt mulig annet! Han er også første og eneste eier av bilen. Aldri engang vært småbarn i bilen, hehe.. Nypris var på rundt 1 450 000,-. Hva tror dere man kan få for noe slikt? Er vel omtrent en unik bil med tanke på kjørelengde.. Det sitter langt inne for ham å kvitte seg med den, men "dessverre" står en Taycan GTS Sport Turismo høyt opp på listen i huset der nå.. Har lagt ved noen bilder også! Takk for innspill! Endret Desember 30, 2021 av Eko1337 Add-on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239883536 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Vil si rundt 550-600000 maks pga kort km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå