Thomas Iversen Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Hei! som ny medlem lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med x-files bilen… blir av min stedatter, som eier vidunderet(!) kalt Doffen. Dere vet jo hva som skjedde med Doffen?! Uansett; dette er gjort: radiator er byttet. Lokk til ekspansjonstank er byttet. Elektrisk vannpumpe til varmeapparat er byttet. Termostat mellom ekspansjonstank og radiator er byttet. Dette skjer: lyset til kjølevæske lyser nå og da. Det er hardt trykk i kjøleslangene, kan ikke klemmes inn. Når bilen var kald igår, var det fortsatt trykk i ekspansjonstanken(!). Varmeapparatet kommer og går. Har luftet systemet etter beste evne. Bilen koker ikke. Byttet olje og filter for en uke siden, den røde oljelampen har nå dukket opp - og slukket igjen.. Noen forslag? Virker ikke at toppen er gått med øyesyn, men det kan se ut som om den bruker litt olje de første minuttene.. Tja; har Doffen daua??! Forslag tas imot med takk! vh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå