Olseenn Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 Hei, Var i en situasjon med politiet tidligere idag, hvor de ville gi meg bot for soting av siderutene forran. Jeg har aldri lagt på solfilm på rutene, og det er svak blåfarge på rutene som ligger på i front. Forsåvidt samme "film" som ligger på rutene i baksetet. Disse hadde jeg også på en tidligere modell, 06, og denne var enda kjøpt fra forhandler. Er dette originalt fra bmw, og ulovlig/lovlig? Hver gang de stopper meg, sier de det samme og jeg ruller ned ruten og prøver å skrape for dem. Skrapte idag så hardt at neggel knakk, ikke antydning til noen film, men ruten er svak blå. Godtok selfølgelig ikke boten da jeg har vært borti dette tidligere og alltid stått på mitt angående denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olseenn Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 (endret) Siderutene bak er mørk, samme som bakruten. Men på siderutene forran er det svak svak blåfarge, stopper ingen ut/innsyn.... Endret September 4, 2022 av Olseenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå