ludvighatten Skrevet September 22, 2022 Share Skrevet September 22, 2022 Hei, fikk opp airbag og belte varsellampe etter jeg hadde løsna sete for å komme til basselementet under setet. kobla ut batteriet også mens jeg gjorde det. Når jeg hadde satt alt på plass igjen så fikk jeg lampene. beltet lampa lyser hele tiden selv om jeg har det på men det piper når jeg ikke har tatt det på. Har noen tips til å fjerne disse lampene? Hilse Ludvig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet September 22, 2022 Share Skrevet September 22, 2022 Da har du ikke koblet til setet riktig. Med mindre du koblet til batteriet før du koblet til setet igjen, eller du koblet fra setet før du koblet fra batteriet ... Uansett må du nå få noen til å slette feilkodene. Det koster vel et par tusen kroner, så håper du har noen bekjente i nærheten som har verktøyene for dette. Carly fungerer, eller BMW sine egne verktøy. Hvor bor du? Mange her inne har disse verktøyene og kan bistå, hvis du bor i nærheten av noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå