Rørdal Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Jeg har en e91 pre face 318d 2007 model e n47d20a motor og ser etter egr delete kit til den noen som har noe og anbefale. har sett litt rundt men finner ikke noe sm passer min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 (endret) 4 hours ago, Rørdal said: Jeg har en e91 pre face 318d 2007 model e n47d20a motor og ser etter egr delete kit til den noen som har noe og anbefale. har sett litt rundt men finner ikke noe sm passer min bil Ta en kikk her dersom du ikke allerede har, er også en video lenger nede på siden, kanskje du klarer å se om det er likt 😊 Har dog ikke gjort dette selv. https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/bmw-n47-n47s-engine-egr-egr-cooler-delete-kit.html Endret Mars 19, 2023 av Larssoyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rørdal Skrevet Mars 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2023 Var inne og såg på den siden såg isje den så skal ta en kikk takk for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå