bmw316bimmer Skrevet Juni 7, 2023 Share Skrevet Juni 7, 2023 (endret) Hallo Har en BMW x3 2016 modell, hvor jeg har fått en irriterende men forhåpentligvis ufarlig ulyd(?) Under kjøring kan jeg høre en hva skal jeg kalle det, en "vibrasjon" fra foran venstreside. Klarer ikke å finne ut selv hvor denne kan komme fra, holder på å bli gal.. Noen som har noe tips om til hva/hvor jeg kan evt sjekke? Takk på forhånd! EDIT: Er en slags "brrr" lyd. Høres spesielt godt når jeg har hatt lav fart og slipper gassen, og gir litt gass. Endret Juni 7, 2023 av bmw316bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316bimmer Skrevet Juni 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2023 Kan tilføre : Høres ut som noe som noe plastikk er løst eller ligger å vibrerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316bimmer Skrevet Juni 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2023 Legger ved en film jeg har prøvd å få frem lyden. (Tatt opp lyden på en avstengt vei) Visst dere hører godt etter hører dere lyden når jeg gir på litt på gasspedalen. IMG_5104.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316bimmer Skrevet Juli 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2023 (endret) Bump. Noen som har vært borti lyden tidligere? Hatt bilen inne for sjekk, verksted kunne ikke finne noe feil. Så er rett å slett bare noe som ligger løst eller lignende. Lyden irriterer meg noe så borti h*****. EDIT: Lyden er mer «tikkende» enn vibrasjon. EDIT Bare visst noen har ett lite tips til hva som kan lage en «tikkende» lyd ved ingen/svak gasspådrag på venstre side foran, gi meg ett vink takk:-) Endret Juli 17, 2023 av bmw316bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå