Gå til innhold

520i med restaureringsbehov.


Blaamann
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har en 520i med m50 fra 1991 jeg vurderer å selge til noen som kunne tenkt seg å sette den i stand så jeg legger ut en liten post her før finn.no for å sjekke interressen siden jeg ikke får tid til den denne vinter’n heller🙈

Svart med svart skinn, comfort-pakke. Soltak, ikke A/C eller ABS. KM-stand er rundt 170k, tror det er riktig men det kan dessverre ikke dokumenteres.

Denne har stått ubrukt i seks år nå, litt inne men mest ute dessverre og bærer preg av det. Bilen er nok ikke så værst teknisk da den ble kostet på en god del ganske kort tid før den ble tatt ut av bruk, (forstilling og bakstilling, kun Lemförder) hvis jeg ikke husker feil ble det byttet en god del bremserør også (mulig jeg tar feil her).

Mekanisk må bremser byttes på alle fire hjul og giroverføring må demonteres og fries opp i tillegg til en generell gjennomgang etter en lang dvale. Fra før var også bensinrør fra tank dårlig, følger med ny original-del. 

Karosseri er bra ganske bra for rust så vidt jeg vet men bulkete og ripete, høyre bakskjerm spesielt. Begge fangere må byttes (følger med brukte i feil farge). Mangler listverk på sidene men det meste følger med nytt.

Interiøret er ganske fint foruten sitteputa i baksete, div hull i skinnet av en eller annen grunn.

Ble en litt lang post det her siden jeg ikke har noen bilder av bilen nå, skal få tatt noen i løpet av uke 36.

Prisen? Er litt usikker selv men får jeg 25-30k er jeg fornøyd. Forhandling av prisantydning kan tas ved besiktigelse av bil.

Mvh Olav K

7E5B5035-BF47-4AB6-87F1-212AC0D31167.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...