Mikkel2304 Skrevet Oktober 31, 2023 Share Skrevet Oktober 31, 2023 Hei. Har en BMW F11 520d 2013 modell som jeg har ettermontert HIfi + stereo. Det vil si at jeg har satt inn original forsterker og ledningsnett til anlegget. Bilen kom med basic anlegget. Anlegget består av forsterker + en active sound design boks som er plassert venstre bak i bagasjerommet samt ledningsnettet. Alt er kodet og har fungert nå i drøyt et år. Men nå kommer jeg til problemet: plutselig så fungerer ikke lyden i noen dager/kjøreturer, men så kommer den tilbake når jeg starter bilen. Jeg klør meg virkelig i hodet da jeg har målt at det er strøm til forsterker og den andre boksen. Ingen sikringer som har gått heller. Målte strøm fra Head uniten også og det er ca 5v ish på ledningene. Jeg kan ikke skjønne helt hva som er årsaken til dette. Det kan gå 2-3 dager men så plutselig er lyden der når jeg starter bilen. Har noen vært borti dette tidligere eller har lignende problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 (endret) Defekt forsterker? Hvis du har en bilopphugger i nærheten, så bør det være mulig å teste forsterker på stedet før eventuelt kjøp. Endret November 3, 2023 av Lysken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå