NeonMuffler Skrevet Mars 4, 2024 Skrevet Mars 4, 2024 Hei, vurderer kjøp av brukt bil, typ 1serie e87, og vet det ble tatt innkalling i forhold til registerkjedet i sin tid. Men er det mulig å finne ut det i ettertid? De byttet vel bare strammern om jeg husker rett
idapederse Skrevet Mars 4, 2024 Skrevet Mars 4, 2024 Kan sjekke om jeg finner noen info på min i Air i morgen, den husker jeg ca tidspunkt på også. Sier ifra om jeg finner noe, så kan jeg forsøke å sjekke på denne også evt. 😊 Finner nok ikke nødvendigvis ut nøyaktig hva/hvor mye som ble gjort da, er litt variabelt hvor mye info de legger inn ser jeg.
idapederse Skrevet Mars 5, 2024 Skrevet Mars 5, 2024 Fant på E60, om du sender over de 7 siste i VIN kan jeg sjekke om jeg finner noe på denne du lurer på også. 😊
NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2024 Forfatter Skrevet Mars 5, 2024 45 minutter siden, idapederse skrev: Fant på E60, om du sender over de 7 siste i VIN kan jeg sjekke om jeg finner noe på denne du lurer på også. 😊 Så bra! Sendte deg PM idapederse reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå