BMW-H Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Lettere frustrert og irritert på meg selv - uansett er saken den at jeg har klart å søle rødløk i baksetet - var en salat i en plastboks og dette har fått ligge å virke noen timer / rent ut av plastboksen. Rødløk lukter jo meget sterkt og jeg er usedvanlig interessert i å få dette bort / renset... og jeg tenker å forsøke å gjøre jobben selv. - Har noen av dere noen spesielle gode erfaringer dere vil og kan dele i en slik situasjon? Dynke setet med vann, bruke våtstøvsuger for å suge til seg mest? - Det jeg har forsøkt til nå er AutoGlym Odour Eliminator - føler denne absolutt ikke "tar" det, men kun legger seg "oppå" / ved siden av med sterk løklukt - Jeg må kanskje ty til å kjøpe eller leie inn en tepperenser - har dere noen gode råd da? Jeg har sett på både Bissell og Kärcher til i underkant / rundt 2500 - 3500 kroner (innkjøp) Ekstremt takknemlig for god hjelp og gode råd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 Kjøpte selv tepperenser nå nettop. Har ikke fått testet den enda da, men valget hos meg ble bissel spotclean pro🙂 2080,- på elkjøp. Den får en del bra reviews på youtube og virker til å være grei valuta for pengene😊 Jeg syntes det virket som at karcher sine ble litt dyrere viss de skulle være like bra som bissel sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå