Gå til innhold

Tepperenser - sølt rødløk i sete (alcantara) - tips til rengjøring? Bissell eller Kärcher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lettere frustrert og irritert på meg selv - uansett er saken den at jeg har klart å søle rødløk i baksetet - var en salat i en plastboks og dette har fått ligge å virke noen timer / rent ut av plastboksen. Rødløk lukter jo meget sterkt og jeg er usedvanlig interessert i å få dette bort / renset... og jeg tenker å forsøke å gjøre jobben selv.

- Har noen av dere noen spesielle gode erfaringer dere vil og kan dele i en slik situasjon? Dynke setet med vann, bruke våtstøvsuger for å suge til seg mest?

- Det jeg har forsøkt til nå er AutoGlym Odour Eliminator - føler denne absolutt ikke "tar" det, men kun legger seg "oppå" / ved siden av med sterk løklukt

- Jeg må kanskje ty til å kjøpe eller leie inn en tepperenser - har dere noen gode råd da? Jeg har sett på både Bissell og Kärcher til i underkant / rundt 2500 - 3500 kroner (innkjøp)

Ekstremt takknemlig for god hjelp og gode råd :-)

Skrevet

Kjøpte selv tepperenser nå nettop. Har ikke fått testet den enda da, men valget hos meg ble bissel spotclean pro🙂 2080,- på elkjøp. 

Den får en del bra reviews på youtube og virker til å være grei valuta for pengene😊 Jeg syntes det virket som at karcher sine ble litt dyrere viss de skulle være like bra som bissel sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...