Roy75 Skrevet Mai 14 Share Skrevet Mai 14 Er det noen mulighet å finne disse motorene til salgs lengre ? Kan også være interessert i deler til disse motorene. Trenger alt for ombygging i E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enra62 Skrevet Juli 11 Share Skrevet Juli 11 Hei Har en M42 fra E30 med Bosch styring og girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy75 Skrevet Juli 19 Forfatter Share Skrevet Juli 19 Hei, har du fortsatt motoren ? Hvordan tilstand er den i ? Hvor befinner den seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy75 Skrevet Juli 19 Forfatter Share Skrevet Juli 19 På 11.7.2024 den 14.36, Enra62 skrev: Hei Har en M42 fra E30 med Bosch styring og girkasse. Hei, har du fortsatt motoren ? Hvordan tilstand er den i ? Hvor befinner den seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enra62 Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 Jeg har aldri hatt den i gang så jeg vet veldig lite om den. Kjøpte Bosch styringen separat, da den manglet. motoren er ikke så pen etter lagring ute. Er i Tønsberg (Føynland) kan treffes på Mob 91138302 Mvh Arne W Nilssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enra62 Skrevet Juli 21 Share Skrevet Juli 21 Hei Kan selges som det er for 8000, - ferdig pruta, må hentes. Ellers så legger jeg den ut på FINN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå