Video Skrevet Juni 30 Share Skrevet Juni 30 (endret) Hei godtfolk:) Håper virkelig noen kan hjelpe meg her inne? Jeg skulle bytte ventildeksel (11127548196) og fant ut at det ene hullet var laget skjevt fra fabrikk (se vedlagte bilde 1) Dessverre oppdaget jeg dette for sent så da jeg skulle skru ut bolten (fordi den entret tregt naturligvis) så knakk hodet av. Jeg prøvde å få ut resten med en tang men klarte da å komme borti det som heter "Impulse sending wheel" (11367540442). (se vedlagte bilde 2) Denne har fått et merke/bulk og har sannsynligvis flyttet på seg litt da jeg får feilmelding når jeg kjører. P13B0 og 162001 og bilen viser den berømte feilmeldingen (se vedlagte bilde 4) Så det jeg trenger er å bytte 11367540442 (impulse sending wheel) med medfølgende justering av timing. Delen er bestilt men jeg trenger da verktøy (noe ala. bilde 3) for å få det riktig. Har noen det til salgs/leie/lån i Oslo-området? Eventuelt bare denne (se vedlagte bilde 5) På forhånd tusen takk for all hjelp og eventuelle tips. Endret Juni 30 av Video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Video Skrevet Juli 3 Forfatter Share Skrevet Juli 3 Problemet er fikset, takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå