Anders88 Skrevet Juli 12 Share Skrevet Juli 12 (endret) Hei. har problemer med taket på min E36 cab. Taket ligger nede i rommet sitt. Hatthyllen går opp som vanlig, taket går så opp, når hatthyllen skal gå ned igjen stopper alt. Eneste som går er å reversere prosessen å kjøre taket ned igjen. Har prøvd å løse ut motorene å kjøre nullstilling uten at det har hjulpet. noen som har erfaring ?. Takk for svar :- ) Endret Juli 14 av Anders88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Treffet lokket (hatthyllen) taket når det skal gå ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders88 Skrevet August 5 Forfatter Share Skrevet August 5 (endret) . Endret August 5 av Anders88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders88 Skrevet August 5 Forfatter Share Skrevet August 5 På 27.7.2024 den 1.19, Sjøbuse skrev: Treffet lokket (hatthyllen) taket når det skal gå ned? På 27.7.2024 den 1.19, Sjøbuse skrev: Treffet lokket (hatthyllen) taket når det skal gå ned? Hei. Hatthyllen går ikke ned, men hvis den hadde gjort det ser det ikke ut til at den hadde truffet. er det noen sensorer på taket som ikke får signal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 18 Share Skrevet August 18 Da har du ikke samme problem som jeg hadde. Så da vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå