Selda Skrevet August 5 Share Skrevet August 5 Trenger litt hjelp. Har en 2005 e87 1 serie 1.6l. Bilen har ikke rullet mer enn 166000 km. Godt vedlikeholdt, ca 95% rustfri alt i alt. Bilen har de siste 4 årene fått mange nye deler, ikke alle var nødvendig men ja. Hovedproblemet mitt er at det siste året nå så har Bilen med litt hvit eksos innimellom, null trykk i kjølevæske slanger, lekkasje fra girkasse simring, olje lekkasje fra bunnpanne pakning og mest sannsynlig lekker det kjølevæske inn i top pakning. Så spørsmålet er, hvor mange ville satset på å brukt ca 4-6000 kr for å reparere bilen. Ha i bakhodet at det er en stor sannsynlighet for at motorblokka er sprekt, da burde jeg vurdere en annen bil muligens. Modifikasjoner jeg har gjort uten å få feilkoder er : Cdv ventil (Ingen clutch forsinkelser) Air suction-jet ventil ( Blokkert ) Cai ( frisk luft innsug, grommere lyd, raskere turtall ) Komplett selv designet eksos anlegg. Det kan selvfølgelig være en mulighet til hvorfor jeg har hvit røyk, men jeg trur heller det er toppen da jeg ikke får noe trykk i radiator slangen og det kommer væske ut bak. I tillegg har jeg hatt majones aktig olje i innsug og toppen pcv slange. Dette forsvant etter 2 flasker med olje tette middel, pluss tømte 3 dl vann fra Catch tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå