joacgr Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 Hei! Jeg har et ladeproblem på min 2018 330e. Fikk opp feilmeldingene drivverk, og kontroller ladekabel og kan ikke lade i dag tidlig. Ladekabelen var ikke kobla i, i dag tidlig heller. Jeg prøvde å koble i ladekabelen i luka og da innså jeg at det heller ikke lyste rundt ladeporten, som det egentlig skulle. Har noen vært borti samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreska Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Jeg har samme problemet med min BMW f30 330E 2016 verksted og leverandør sa det var greit å kjøre med fram til de hadde ledig time. De sa det kunne ha noe med 12v batteriet å gjøre så jeg ladet det inatt, uten hell. Har du fått fikset dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacgr Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 11 minutter siden, Sondreska skrev: Jeg har samme problemet med min BMW f30 330E 2016 verksted og leverandør sa det var greit å kjøre med fram til de hadde ledig time. De sa det kunne ha noe med 12v batteriet å gjøre så jeg ladet det inatt, uten hell. Har du fått fikset dette? Ja jeg endte opp med å sjekke kjølevæska til batteripakka. Det var knusktørt nede i der, noe som var synd ettersom jeg hadde den på service i aug. Når jeg fikk fylt kjølevæske, så gikk det bort samme dagen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondreska Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 1 time siden, joacgr skrev: Ja jeg endte opp med å sjekke kjølevæska til batteripakka. Det var knusktørt nede i der, noe som var synd ettersom jeg hadde den på service i aug. Når jeg fikk fylt kjølevæske, så gikk det bort samme dagen :) Hvor sjekker du/fyller man på kjølevæske til batteripakka? Er det samma/ den ved siden av der man vanligvis fyller kjølevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacgr Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 1 time siden, Sondreska skrev: Hvor sjekker du/fyller man på kjølevæske til batteripakka? Er det samma/ den ved siden av der man vanligvis fyller kjølevæske? Min er til venstre for kjølevæske til motor, legger ved bilde. Blå nr 2 er til batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå