Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2014 BMW i3 hvor jeg for en tid tilbake ettermonterte CarPlay og Android Auto. I den forbindelse hadde jeg baksetet ute og oppdaget at det var både fuktig og muggent under setet. Prøvde å finne ut hvor vannet kom fra, men uansett i hvilken retning jeg gikk synes jeg det ble tørrere, og tilslutte konkluderte jeg halvveis useriøst at det måtte komme underifra. Fikk fjerna meste av mugget med støvsuger, lot den stå å tørke en stund uten baksete og glemt rett og slett litt av det. 

Nå begynte bilen å klage på at SOS-batteriet er tomt og jeg måtte ut med sete igjen for å få tilgang, og denne gangen var det langt mer mugg enn forrige! 😮 Noen som har erfaring med vann under baksetet og har en anelse hvor det typisk kommer fra? På nett ser jeg det blir nevnt problemer med dørpakning, bakluke eller soltak, men det er forholdsvis sparsommelig med gode fakta og jeg klarer ikke finne noe feil på min bil med nevnte ting. Ser også folk sliter med vann i dørterskel/kanal, men ikke sett noen plass at det har en sammenheng med vann under setet og jeg har ikke hørt svoshe-lyder når jeg kjører. Tips til hvor jeg bør begynne å feilsøke?

Ser forøvrig langt mer nasty ut i virkeligheten enn bildet får frem 🫣

image.thumb.jpeg.2a326eb5d24db3a0622be25e5679cb76.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...