Fredrikbjerknenes1 Skrevet Desember 7 Skrevet Desember 7 09/05 E60 Hei, i går mottok jeg min Mr12Volt CCC CarPlay-adapter, som fungerer som en CD-veksler. Så jeg startet med å legge til $672 (CD-veksler) til VO-en min og skrive den til CAS og LMA. Men jeg la merke til at CCC-en min ikke dukket opp i modullisten min, og bare CIC, som jeg ikke har. Dette skyldes at jeg i fjor ettermonterte en LM2-modul og endret byggedatoen til #0909. Så jeg endret byggedatoen min til 0306, og jeg så modulene mine. Så prøvde jeg å lese fra CAPPL og fikk feilmeldingen COAPI 2020 / IFH-0009. Jeg fikk lest den, men kodet den aldri. Og etter at jeg ikke kan bla med idrive-knappen, sitter den fast når jeg blar til venstre. Men jeg kan flytte knappen og gå inn i og navigere/gå ut av menyer. Så så jeg i INPA på modulinfolisten, og vin-en er annerledes for CCC-en. Må jeg kode VIN-en med WinKFP for å kunne programmere den? Jeg kan programmere og lese fra andre moduler, men ikke CCC-en. Alt her er merkelig. Virker nesten som CCCen stryker med, men det er ingen symptom på det. Den har aldri køddet før nå. Hadde vært kjekt med noen gode svar, ønsker og få denne saken til å fungere. Har dårlige med tid til dette pga fagprøve de to neste ukene 😕 Setter pris på svar ! :D
Fredrikbjerknenes1 Skrevet Desember 7 Forfatter Skrevet Desember 7 Muligens flashe alle CCC modulene vil fungere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå