Akkurat bytta motor i bilen.. Og fått liv i den, men den vil bare starte.. Så går den litt høyt på tomgang.. Prøver jeg å gasse, dauer den bare!! Men hvis jeg gasser forsiktig, klarer den såvidt å øke tempo.. Umulig å kjøre med den....
HVA KAN VÆRE GALT??
Kjører en E30, 320i, 89 modell
Høres bra ut....
Så slik jeg forstår det skal bilen starte uten at disse ledningene er koblet til.. Og motorkontakta passer fra den gamle til den nye..
Okidoki...
Ingen som vet om kontakta passer?
Sliter med å få liv i den.. Og hvis kontakta passer, har jeg litt mindre og tenke på...
Skulle gjerne hatt koblingskjemaer på den gamle og nye....
Driver å bytter motor i min E30 320i -87 modell
Og lurer på hva som passer og ikke passer, siden den nye har Motronic. Og den gamle har L-Jetronic.. Lagt om hele ledningssettet til hjernen og fram til den store kontakta i motorrommet.. Hvor noen ledninger mangler i antall fra den nye til den gamle.. Har det noe å si?
Lurer også på hva de tre ledningene like ved kontakta til hjernen er til, de har nemlig ulik farge fra det gamle til det nye ledningssettet??
Da jeg setter på tenninga skulle bensinpumpa ha startet, eller gjør den ikke det med Motronic??
Ellers vet jeg at radiator/ekspansjonstank ikke er det samme..
Også koblingene til bremsekraftforsterker er ulik..
Noen som har delene billig?