Gå til innhold

Stiansen motorsport

Medlem
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    stiansenmotorsport@hotmail.com
  • Website URL
    http://studweb.hig.no/040627/

Profile Information

  • Interesser:
    Grue/Gjøvik

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Stiansen motorsport's Achievements

  1. Går for kr 45 000,- i sommer. Eventuelt bytte i E30 325ix. Tlf: 916 11 606
  2. Selger min BMW325i med M3 motor/girkasse/drivverk/understell og bremser med turbo og datasprut. Bilen står uten skilt og må EU godkjennes. Har ikke blitt avskiltet, men skilt ble levert når turbo og datasprut skulle monteres. Stått uten skilt i flere år da jeg ikke har hatt tid til å skru. Den starter og går ganske bra, men er bare mappet av meg. Noe arbeid gjenstår. Mye kan gjøres penere og bedre i motorrommet. Olje catchtank bør monteres. Ikke pen i lakken. Frontrute har noe sveisesprut. Datasprut er koblet slik at vanos slår over ved valgfritt turtall Selges grunnet plassmangel, tid og mistet interesse. Motor: 3.0L M3 Turbo: Garret GT 35/40R, AR 0,82 Datasprut: Megasquirt Intercooler: Fra en original bil. (volvo, saab eller noe) Eksos: Hjemmelaget grenrør og 3" eksos fra turbo. Alt av rustfritt stål. Wastegate: Fra PPF Dumpventil: Fra PPF Mapsensor Grønne 464 dyser Walbro bensinpumpe Karosseri: 4 dørs 325i E46 M3 front E36 M3 sideskjørt Riegel bakfanger Led baklamper Angeleeyes frontlykter svart sport skinninteriør Elektrisk takluke og vinduer 18" E46 M3 replica felger. Felger som sitter på bilen på bildene følger ikke med. Selges kr 70 000,- Står på Kirkenær i Hedmark.
  3. Noen som har forslag til hvor jeg skal ta vann til turbo fra på S50/b30? Returen er grei, men hvor kan jeg koble meg innpå for å få kaldt vann med trykk? Mvh
  4. Rått prosjekt Har du noen bilder av grenrøret ferdig? Hva heter turboen?
  5. Jeg har samme problemet på min bmw m3. lurer oxo på om d har noe med returen å gjøre. hele eksosanlegge er fullt av olje..
  6. Den motoren har vel orginalt 10,5:1 i komp... Forstår ikke vitsen med kostnaden og arbeidet med å montere turbo for å kjøre 0,4 ladetrykk - og i tillegg ha komp på over 10... Men han får nå selvsagt gjøre som han vil for meg... Nå spurte han hva han måtte gjøre for å få 400-450hk. for å få 400hk trenger han ikke lade mer enn 0,4bar. dem lader ikke stort mer med kompressor heller. For å lade mer så er d jo bare å slenge på en MLS-pakning og andre bolter. Men som du sier så er d opp til danni å avgjøre hva han vil.
  7. Det sitter to bokser der. Men den ene er kun til å styre vanosen (litt mindre å svart boks). Den andre er selve ECU`en. Hvis u skal ha 400hk så hadde jeg ikke giddi å kjøpt chip. spar de pengene til du skal kjøpe turbo. Du trenger ikke ha opp motoren for å få 400hk. bare turbo å det som hører med. større dyser og et sprut til 5-6000kr. Lader den me 0,4bar=400hk
  8. En slik pakning kunne jeg tenkt meg også. Men det er jo ingen som får tak i til europeiske M3 3.0. Eller vet du om hvor jeg kan få tak i en slik? Alternativt er kobberpakning og orginal pakning, men har selv lyst på MLS
  9. Har bilder. Sjekk PM. Trenger en mailadresse å sende bildene til.
  10. ingen andre som byr?? er med på en budrunde jeg.
×
×
  • Opprett ny...