-
Innholdsteller
42 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Contact Methods
-
Website URL
http://www.eyecandyracing.no
Eye_Candy_Racing's Achievements
Newbie (1/14)
0
Nettsamfunnsomdømme
-
Hvis man ser på supersport sine sider starter dem på 617,74 Euro. Det tilsier omtrent 6303,75 inkl. m.v.a uten frakt. Så da sier det vel seg selv med at dette ikke er overprisa. Det er faktisk så billig at vi selger til privatpersoner i Tyskland. Understellene er veldig stive, har det samme på 328`en min. Om man "dytter" med all sin vekt på skjermene foran skjer det ingen ting. De senker 40-110mm. Normal levering er 4 uker. Her kan du se bilde av min bil med dem på ca senket 90mm. Det skkal sies at disse selvfølgelig ikke kan sammenlignes med de råeste bane understellene til 20 000+ (tein etc) men jeg kjører bilen min aktivt å ble sjokkert over hvor mye bedre dette er en bmw sitt orginale m understell som går under å være "bra"
-
Er monteraul (sikker skrevet feil) blå...."erstattern" for mauritzius(sikkert skrevet feil igjen) blå.... Desverre slutta Bmw å produsere dem med mauritzius i 94 eller noe så kom den tilbake i 98? den fargen jeg hadde mest lyst på men det fikk jeg ikke.. Kan sikkert være +-1 år på årene jeg sa her.....
-
Et raskt/langt lambo dør kurs for de som er interessert:) Du har mange tilbydere av lambodører på markedet. Du får 2,5 forskjellige typer. Merke tilpasset, "universale merketilpasset"(ikke verdt å nevne engang) og universale henglser . av merker verdt å nevne er det GT factory-universale Pris veil 13-15 000Kr LSD- tilpasset bil veil ca 15-17 000Kr Alle andre merker er bare å styrre unda som pesten. Da kan du like så gjerne bruke biltema hengsler. Først info om Gt Factory (verdens krafitgste lambo-hengsler) Dette er henglser ment for vekt opp til 150 kg pr stykk. Det er disse du ser på de amerikanske SUV`ene. Dette er henglsene som får døra de til å stå 90graders vinkel og er de "ekte lambodørene". Det går svært få biler med disse i Norge, mye av grunnen til dette er monteringsjobben. Her må du sveise, tilpasse, kappe og ordne. Men da får du dører som tåler mye mer, vingler mye ,mindre og du kommer inn i bilen. Godset på disse hengslene er veldig kraftig og det er som regel godset/bæringen i døra som fører til "svai`ing" når dem står åpne: Her har du bilder av hvordan biler ser ut med disse hengslene: LSD Merketilpasset (eneste merke tilpassede det er vits å kjøpe) LSD sine er desverre noe svakere og tåler ikke like mye vekt, du vil ikke få åpnet dørene 90 grader, men få en slags "måke" effekt på dem. MEN selvom LSD sine er svakere enn GT sine så er dette bra hengsler til å være merke tilpasset. Du sparer deg for sveising, men får noe mindre modifikasjoner. Bilder:
-
Godt å se noen virklig går grundig til hverk når dem skal blåse liv i gamle skjønnheter.. Hadde jeg vært deg ville jeg lakket den i dyyyyyyp rød/vindrød candy med litt mørker flakes veeeldig utblandet så du nesten ikke la merke til dem men fikk enda mer dybde følelse av lakken... drep meg gjerne men noe pene stil rene felger i krom syns jeg hadde passet får å fullføre "glansen" over den...eventuelt noe shadow Chrom...ikke vanlig alu det blir for matt på en sånn bil......... Stå på..
-
jeg får virklg ikke til det Quote greiene ser jeg men.. En annen oppfordring til alle som elsker felger med kant og er litt orginal politi...hvorfor ble kant felger først produsert? og er det ikke da litt "jalla" på lik linje med styling sette det på bilen når du får felger med rikitg offset uten kant til bilen?
-
Hehehe... så du tror at markedssjefen i BMW Norge har mulighet for i all offentlighet å svare objektivt på et slikt spørsmål ? Vi var ikke mer enn 10-20 styker i aldern 17-25 år så jeg tror vel kanskje han hadde lagt inn litt objektivt syns punkt i det...men man veit jo aldri
-
klart jeg tåler alle meninger om den eller hadde jeg latt den være en orginal m-tech og ikke gjort noe med den.... Det virker som både sponsorer og arrangører av div treff liker det dem ser.....at man da møter litt motstand andre steder gjør meg svært lite... Folk er forskjellige noe ønsker sponsor avtaler, invitasjoner og oppmerksomhet å må være stolte nok til å tåle motstand fra orginal politi....andre liker å kjøre rundt i orginale eller biler folk flest ikke ser det er gjort noe med....slippe sponsor avtaler, invitasjoner og oppmerksomhet Å godt er det vi er forskjellige...... Grunnen til at jeg valgte de felgene er rett å slett fordi jeg syns det andre lignet alt for mye på BBS og den typen felger...dessuten igjen... Kant får felgene til å se ut som man har satt doruller på bilen....og personlig er jeg dritt lei bmw`er med kant felger...like spennende som å se dama naken etter 20 år ekteskap.....
-
Forstår ikke helt hvorfor folk ikke lakker karbonen...men ellers fin bil..
-
Råning er vel folk som tilbringer mer tid på esso i bilene sine en faktisk å kjøre for de dem skal noe..... refferer til det markedsjefen i BMW norge sa når han fikk spørsmål om bmw og pakkis stempel....da veit du ikke hva du snakker..
-
Hvis du undersøker litt så har vi hatt henda våre bortpå endel banebiler og som kjøres løp med..altså mindre kjente innen gatebil miljøet dessuten tilbyr vi endel produkter som har med racing og kjøre men dette er minjoriteten som kjøper og de er klar over produktene vi har... Er vel ikke så mange andre firmaer som kan tilby komplett Karbon dashbord, hattehyller dørtrekk o.s.v Ved siden av dette har vi også endel turbokit, eksos, baneunderstell, sparco o.s.v Grunnen til at vi ikke har valgt å legge ut det på sidene våres er fordi markedet er såpass lite...de fleste bare "snakker" og få gjør noe mer enn det når det kommer til slike produkter... Og da er det jo også selvfølgelig at vi bygger de fleste show bilene etter segmentet som selger mest...noe annet ville jo bare vært dumt
