Gå til innhold

Jarle Skoftedalen

Medlem
  • Innholdsteller

    1331
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Skien

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Jarle Skoftedalen's Achievements

  1. Ca 100k. Kom med bud, må ikke selge, den har stått i flere år, og kan sikkert stå noen til
  2. Vurderer å selge mitt nesten ferdige prosjekt eller evt bytte en e39 / e46 touring eller annet. Kom med forslag! Bilen er en 3-dørs 83 modell 323i, tatt inn som flyttegods i -88. Veteran i 2013. Den har e30 m3 skjermer. skjørt og hekk i glassfiber. Front er org M3. Har også evo leppe. (Ser meget bra ut) og er lakkert Ferrari-rød i 2007. Har aldri vært på veien etter dette. Grunnet endret familiesituasjon og for mange prosjekter så ser det ikke ut som jeg har tid til å gjøre denne ferdig. Bilen starter og går, men har kun lagt inn en grovmap. Må mappes ordentlig føre bruk. Det er bare småtteri som gjenstår: Mapping, legge et par bremserør, montere låselist på frontrute, skru buret fast, justere hjulstilling. Sikkert et par ting til, men interesserte kan ta kontakt for mer informasjon. Motor: M10 borret opp til 2,1 (ca 7,5:1 i komp) (Oslo Sylinderservice) Lagt inn Pianotråd i blokka (Oslo Sylinderservice) Smidde stempel H-profil råder Customgrenrør i syrefast (316) Custom innsug BS-datasprut, 3 bars map, 440 dyser 288 graders kam (Schrick) 121 topp (den med størst ventiler) 3" eksos fra turbo og ut, DTM Endepotte Tial 44mm Wastegate Tial Dumpventil T34 med ar63 eksoshus / ar50 kompressorhus alt av slanger/radiator mm er nytt. Lettet M5 3,6 svinghjul M5 3,6 lamell og trykkplate Aeromotive A1000 pumpe 45 liters Fuelcell montert i bagasjerom Girkasse: M5 3,6 Diff: 3,73 med 25% sperre, har en ekstra e30 M3 diff med 3,25 utveksling og 25% sperre Understell: FK Køningsport, justerbart og høyde og trykk Alle foringer er byttet til Polyurethan og nylon Bremser: Wilwood Dynalite foran Org kalippere bak med gruppe-N skiver Hydraulisk håndbrekk Felger: Rondell 57 9x16 hele veien 205/45-16 foran 205/45-16 Bridgestone Potenza gateslicks bak. Interiør: Sparco helbur Sabelt GT2 førerstol / Sabelt Racer passasjerstol 3" 6-punkt seler Eksteriør: E30 M3 framskjermer, bakskjermer, sideskjørt og hekk i glassfiber. E30 M3 org front Evo leppe (ikke montert enda) Nye Hella sotede linselykter Sikkert masse jeg har glemt, men mail meg for mer info og flere bilder. jarle.skoftedalen@ramirent.no
  3. Har sendt deg noen mld... ta kontakt! Kan hente hjula idag..
  4. Har endel deler til e39 523i (m52) til salgs. Girkasse, manuell Hjerne Svinghjul Clutch LMM Komplett bunndel Kammer Vanos Coiler Innsug med dyser og alt av div følere KOM MED BUD! Send PM eller SMS da jeg kan være vanskelig å nå på tlf til tider. Tlf; 932 05 292
  5. Har en 318is (M42) motor til e36 med rådebank til salgs. Kan selges i deler om ønskelig. Har alt, komplett med kasse, ledningsnett, LMM og hjerne. kom med bud Send PM eller SMS da jeg kan være vanskelig å nå på tlf til tider. Tlf; 932 05 292
  6. etter mye om og men har jeg endelig komet litt videre, har hatt en laaaaang pause nå, men kjører på for fullt nå her kommer noen bilder;) endelig fått inn motor, har montert på m5 3,6liter kasse, ble knall;)
  7. Ønske å kjøpe en komplett m43 eller m42 motor med girkasse. Må være i bra stand, helst ikke EWS motor... Ring eller send SMS; 932 05 292
  8. skaffer du de sorte krystal baklyktene til pre-facelift også el?
  9. selv om man setter en motor uten EWS i et karrosseri med EWS så har EWS`n endel å si, det var den som kødda for meg. Pin 7 på X20, altså motorkontakten, kommer fra EWS og må kuttes hvis man skal ha start på en motor uten EWS i en EWS bil... Den går videre fra x20 pin 7 til x6000 pin 66, og heter "igangkørningssäkring". denne ledningen er grønn. Mulig dette kan være til hjelp for andre som sliter med samme som jeg gjorde
  10. fant det ut. nå går bilen, jippi
×
×
  • Opprett ny...