Gå til innhold

Langemann

Medlem
  • Innholdsteller

    142
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    terje@langemann.no

Profile Information

  • Interesser:
    Østfold

Langemann's Achievements

  1. Blen er nå solgt til en hyggelig kar som skal sette den i stand igjen
  2. Henter bilen i morgen. Kan legge ut bilder onsdag formiddag.
  3. I går på vei gjennom Oslo begynte bilen å koke og opparbeidet seg raskt til det rød. Fikk kommet meg inn på en p-plass. Men noen ulyder kom fra motoren. Bilen bærer helt klart preg av 290.000 km og egner seg sikkert best som en delebil. Det er jo verdier på bilen som den står i dag i form av: 4 greie piggfrie vinterhjul på stålfelg. Originale 15" alufelger. Hella facelift foran og bak. bud over 5.000,- Svarer jeg ikke på tlf send melding. mob 98 03 10 43 Terje
  4. Kan noen med erfaring kort fortelle meg hvordan jeg fjerner ekspansjonstanken uten å ødelegge for mye Bil: e39 523 97 mod
  5. Ja, tar det gode rådet og går til innkjøp av dette
  6. Da har jeg fått startet bilen. Heldigvis fungerer alt som før igjen. Turteller, instrumentbelysning osv. Har ikke gjort noe (siden jeg ikke får opp bagasjelokket da bryteren er ødelagt og nødløsningen ved å vri det lille ekstra til venstre ikke funker) annet siden i går. Merkelig egentlig at det bare er helt bra igjen. Men jeg er selvfølgelig veldig glad for det
  7. Tusen takk for raske tilbakemeldinger Jeg har en liten utfordring der. Fordi bagasjerommet ikke lar seg åpne. Bryteren la av for noen uker siden. Har ikke hatt tid til å fikse det. Men den er snart hjemme nå. Ber redningsmannen sette den pent i carporten, så får jeg se på dette i morgen. Skal fortelle etter hvert hvordan det går. Er spent her nå!
  8. Nei, hadde dessverre ikke det.
  9. Hei folkens! Sitter hjemme nå, vettskremt. Bilen står ved veikanten og venter på redningsbil. Scenario: Har hatt problemer med at bilen ikke går rent og startvansker. En kompis kommer til unnsetning, får start på bilen. Men stopper igjen. Det er da det skjer. Jeg setter på startkablene igjen uten å skru av tenningen. All instrumentering sluttet å virke, antispinn lyset står og blinker (+ et til, husker ikke hvilket). Bilen gikk heller ikke veldig rent... Har jeg ødelagt hjernen eller noe annet forferderlig kostbart nå? Noen som vet av erfaring eller med sikkerhet hva som kan ha skjedd?
  10. Har selv hatt bytte av katalysator på min 523 97'. Ganske like symptomer som på din. Stikk innom Svendsen eksos eller lignende. Be dem sjekke katalysatoren for deg.
  11. Man ser at M6'n akser likt de første meterene. Altså er den med på race. Om han som kjører M6'n er en dårlig taper og bakker av etter at han ser han ikke har sjangs...? Eller rett og slett ikke har sjangs. So what. En ting kan dere lære dere med en gang. BMW kan ikke være best i alle situasjoner. De er i hvert fall ikke de mest driftsikre! Kan jeg si etter at automatkassa på min 97 523iA gikk i stykker. Jippi, der forsvant x tusen ut av vinduet.
  12. Ville ha undersøkt nøye før jeg hadde kjøpt denne. Skriv nå i hvert fall hva bilen heter så man kan gjøre litt research på den.
  13. Termostathuset er skiftet og har etterfylt med kjølevæske, luftet og testet. Det gikk kjempefint alt sammen. Takk for råd gutta!
  14. Hey Kjetil! Tusen takk, dette tror jeg at jeg skal klare! Jeg hadde bilen inne på verksted i januar, da ble vannpumpe og termostat skiftet. Så jeg bytter bare huset og durer videre. Igjen, takk
  15. man klarer å bytte denne uten å ta av vifte/radiator. Har ikke skrudd mye bil i min tid. Anbefaler dere å sette den inn på verksted, eller er dette en enkel sak? Takknemlig for svar.
×
×
  • Opprett ny...