Gå til innhold

^Jalla^

Medlem
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

^Jalla^'s Achievements

  1. Ingen som trenger denne?
  2. Selger en 320i 1989 Bilen har gått langt 354000 km Den er i daglig bruk. Bilen trenger en del fiks og rep som jeg ikke gidder å gjøre selv Det er kommet litt rust i gulv og jeg var da så uheldig å kjøre jekken gjennom gulvet, det er enkelt å reparere for den som kan sveise. Det er også rusthull i skjerm på en side foran og overflaterust i hjulbuer foran. Ellers er det ganske lite rust. Motor lekker olje, tror det er bare pga sprekk i bunnpanne. Den bruker også olje ved kaldstart og ryker litt mulig fordi pc hettene er slitte. Påfyllingsrør til bensin må byttes. Radiator bør byttes. (Feil radiator+ den lekker litt) Standard uling i bmw klokke følger også med Støtfanger fremme er knekt pga et rådyr som var på feil sted men det følger med ny styling fanger og div som du ser på bildet Pris 15000,. eller et fornuftig bud Bilen i seg selv er vel ikke verd den prisen men det følger med Styling og 17" OZ felger med TNG 205/40/ R17 dekk. Fanger kostet ny 3500,- og har aldri vært montert (Har bare satt den inntil den gamle på bildet)
  3. Du må fjerne dekslene rundt instrumentene. Når du har skrudd løs instrument"boksen" så må du lirke den litt ut på en side, ta av kontakten, inn med den igjen for så å ta den ut på andre siden og ta av kontakten. Det er en ledning som blir stående igjen for den er festet inne i boksen. Derfor får du ikke ut hele instrumentet og blir nødt til å dele det. Så må du skru ut skruene slik at du får delt hele boksen. Det gjør du på samme måte som når du tar av kontaktene, det går akkurat såvidt Litt kronglete å komme til men det går. Du kan vel eventuelt ta av rattet så alt går litt lettere. Så er det bare frem med loddebolten og kjøre på. Hadde også et problem med at instumentene fusket. Tankmåler som viste full tank før bilen ble varm. Dette løste jeg ved å sette på en mutter på skruen bak måleren og stramme til den viste normalt. NB: Dekselet som ligger rett under instrumentene er festet med muttere på baksiden og kan skrus ut for hånd, vanskelig å finne hvis du ikke er klar over det.
  4. Ingen som har noen forslag?? Lurte på en det kan være en idé å sjekke bensintrykket!?
  5. Til det trenger du jo bare en kabel fra punkt 7 i diagnosepluggen og til jord. Er en her i Norge som lager de hvis du trenger. (har en selv)
  6. Hvis printkortet er problemet, så er det ikke så vanskelig å lodde over det med en stø hand og litt tålmodighet. Penger å spare på det. Gjorde akkurat det med mitt eget og det har aldri funket så bra som nå.
  7. Jeg sliter med at jeg må kinne lenge før bilen starter (4-5 sekunder) litt treg de 2-3 første sekund etter det og så går den heilt greit og ingen fusking. Noen som har noen forslag til hva jeg kan sjekke??? Har byttet plugger og ledninger, men ikke fordeler eller rotor.
  8. Fant feilen på den nå. Det var ei dyse som ikke virket som den skulle. Litt drit i den + at den sugde falsk luft.
  9. Har en e30 320i 89mod. Virker som motoren ikke går på alle 6 syl. Vibrerer, bobler og går dårlig. Jeg har byttet alle plugger og kabler og har sjekket at det er gnist i dem alle. Har mistanke til fordeleren også men den ser ikke så gal ut etter at jeg pusset litt på den, og det er litt kjedelig og bruke masse pæng på en ny hvis det ikke er den som er dårlig Hva annet kan jeg sjekke???
  10. Hvor mye vil du ha for den? Ingen ulyder? Passer til E30 320 89 mod?
  11. Kjempegreit. Men jeg fikk ei for 800,- ferdig levert på døra. Men hadde du bodd nærmere hadde jeg kjøpt fra deg.
  12. Jeg har fått tak i gearkasse nå. Men trenger fortsatt en differensial, men det haster ikke så j....
  13. Jeg trenger en differensial til E30 320 89 mod må ha en differensial som ikke uler. Kan noen gi meg en grei pris på denne..?
  14. På mitt anlegg er det ikke delt før etter katalysatoren, så alt er i en hel del. Det er det som er problemet med å kjøpe nytt for det blir så svine dyrt.
  15. Jeg må ha røret som går fra manifoilden og helt til bakre potte. Dette er en 89 mod så det henger i sammen med katalysatoren i en del. Det gamle røret har sprukket i flensen som tar seg av vibrasjoner i det ene av de to rørene. Så det er mullig jeg prøver å finne et eller anna jeg kan skjøte dette med + en god sveiser
×
×
  • Opprett ny...