Gå til innhold

topdoubler

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

topdoubler's Achievements

  1. Ingen flere som kan gi meg noen tips?
  2. Som sagt så har null og niks peiling på bakhjulstrekk, da jeg kjøpte denne bilen i fjor høst som kriseløsning da min gamle bil ikke ville gjennom eukontroll. Men hvordan sjekker jeg om evt drivknuten er bortimot kaputt? Mansjettene er vel det eneste jeg har sett at er hele, men bytter de uansett når jeg skal bytte hva som er galt.
  3. Bil 1 er fra østfoldrally , og både fører og kartleser ble lamme fra halsen og ned. Ulykken skjedde på en etappe som gikk fra Hobøl til Spydeberg. Bil 6,8 og 9 er også fra østfoldrally, men fra en etappe som gikk i Svinndal (Våler i Østfold) og alle disse ulykkene skjedde samme året. Hvis ikke dette stemmer, så arrester meg for det, men er så bombesikker at jeg tror det stemmer...
  4. Har en 89' 316 som sliter litt med drivverket (ikke abs), og jeg klarer ikke å finne ut hva det eksakt er. I hastigheter fra 50-110, så høres (og kjennes) det ut som jeg har en snekke i venstre bakhjul lager, men har hatt den oppe og det finnes ikke noe unormal slerk i det hele tatt, så da er vel tvilsomt om det er hjullager. Har kjørt en god stund med det nå, og lyden blir bare sterkere og sterkere, så for meg som aldri har skrudd bakhjulstrekk før, så virker det fortsatt som det er hjullageret, men det tyder jo ikke på det. Så er det noen som har en ide for meg? Siden jeg kjører ca. 10 mil om dagen, og er fullstendig avhengig av den til og fra jobb, så må jeg finne ut av det, og Tronrud Bil (i Moss) skulle ha betalt for en times arbeid for å kjøre den på rulle i 5 sekunder for å finne ut hva det var. Så jeg er i deep shit krise, og må vite det, da jeg må reparere i påsken (Så sant det ikke er kardangen som er på vei til å ta kvelden, for da blir det for dyrt om ikke jeg klarer å skaffe den på annet vis) EDIT: La til noen opplysninger
×
×
  • Opprett ny...