Hvis det skulle være interesse for ett gruppekjøp av effektanlegg kan vi være behjelpelige med det. Jeg ville anbefale Supersport sitt effektanlegg, men vi har avtaler med andre leverandører også. Vi har hatt veldig god erfaring med Supersport, og er nok etter min oppfatning det anlegget som gir mest for pengene.
Simons har ikke allverdens lyd, eller motstand mot rust for den saks skyld.. Kjørte med det på 328`en vår.. Har forresten anlegget fra den liggende enda hvis noen skulle være interresert.. Hvis ikke kan vi også skaffe fra simons hvis det skulle være av interesse..
www.eyecandyracing.no
Hvis det er mange som er int i effektanlegg kan vi ordne med ett gruppekjøp på supersport.. Vi har vanlige effektanlegg fra 2490veil og komplette anlegg i rustfritt fra 4290,- (sjekk ut www.eyecandyracing.no for mer info)Går dere sammen ett par stykker kan vi ordne med litt ekstra rabatter på de..
Kansje litt feil å sammenlikne e28 og s2000?? Når det er 20 år i mellom bilene ville det vel egentlig ikke være så rart at det skiller litt på kjøreegenskapene..
Akkurat det jeg mener.. m3 har en helt annen komfortopplevelse enn mkIV. Det er akkurat det jeg mener med pent og pyntlig. Ikke missforstå hva jeg mente.. Ville ikke vært i tvil hvis jeg skulle hatt ett råskinn som dagligbil, da måtte det blitt m3..
Slenger meg på den.. Supra mkIV.. Etter å ha kjørt omtrent det som er av bmw`er må det være ett godt alternativ.. Har det meste av råskap som bmw`en ikke har, selv m3`en blir litt for pen og pyntlig..
Har ett komplett gts kit liggende til e30, har aldri vært montert. Selges 5000kr.
har også ett sett med angeleyes i crome til e36, ledlampen i den ene angeleyen er gått og må byttes, skal være en enkel sak. Selges for 1500kr.
tlf 915 72 971
Så vidt jeg veit er det bare eyecandyracing og streetdesign som selger gt-factory sine.. Du ser ganske godt forskjellen på "måkedørene" og lambodørene, egentlig både på skylinen og golfen mot peugeoten. Men like viktig - gt-facory sine dører går det faktisk an å komme inn og ut av(åpner faktisk 90grader) mens lsd åpner ca 60-70grader.. Utgjør ganske stor andel av døråpningen det..
Synd å høre det om 3000`en
Ikke no stygt om escorten nå.. Gjort så godt jeg kan for å kjøre den i stykker.. Men moro med japsegreie og da.. Uansett.. Skal bli moro å se hva du får til i løpet av vinteren!!
Først og fremst vil jeg dessverre ødelegge en del av illusjonene som rår her på forumet.. Asanti er og blir verdens mest ekslusive felg produsent, ingen andre har noen gang levert felger til over en mill.. Lik det eller ikke.. Det er definitivt noe av det dyreste og mest ekstravagante du noen gang kan sette på en bil.. Når det gjelder trim av `328`en må jeg dessverre melde at faktisk er bilen tregere enn en orginal saab fra 1986.. Hardt men kjedelig.. Men uansett.. Etter å ha kjørt både supraer og skyliner ville jeg utvilsomt heller eid en e36 coupe enn en supra.. Bytter gjerne supraen med deg jeg eirik..
Kvaliteten på senkesettet er ikke noe å si på.. Det er selvfølgelig ikke like bra som bilstein etc, men er mye mer enn bra nok for de aller fleste av oss.. Er ikke alltid vits i å skyte spurv med kanon.. Det sitter montert på bla Mad Toy(svarte e46`en med lambodører til Team SB) Og vi har brukt det på 328`en vår..