Update:
Brukte tenningslampe på alle sylindrene for å sjekke at alle tente. OK
Var av med alle dysene og sjekket. Kun 2 som funket. Slo litt på dem, så funka alle etterhvert. Lik sprut på alle...
Monterte sammen igjen og fant ut at når jeg måler mellom de 2polene i kontaktene til dysene, så ligger det 12v der så lenge tenninga er på... *(på alle, uten at motor går) Slik skal det vel ikke være. Bare tenninga sto på så ble jo sylindrene fylt med bensin.
Tok ut pluggene og tørka dem, samt tømte sylindrene for bensin, monterte sammen og prøvde igjen. Kobla ut bensinpumpa denne gangen, å kobla den ikke til før motoren harka til, når vi prøvde å starte.
Fikk start!!!
Men... når vi stopper og skal starte igjen, så må samme prosedyre gjøres for å få start.. Koble ut bensinpumpe å koble inn med det samme den starter.
Hjernen som er loco?!
Bilen er forøvrig til salgs...
(84 525 i ok stand. Litt rust i skjermbuer. Årsavg. bet.)