nå er jeg ikke heilt sikker, det kommer ann på hvilken styresystem (OBD 1 eller 2) du har å om du har dobbel vanos eller enkel. men du kan sikkert lese motor koden om logger deg inn på gsbildeler.no å skriver inn reg nr ditt.
Nå må det f@£n meg være nok!!! for det første: motorene med 4 ventilers teknikk (dvs 4 ventiler per sylinder) har kjede= M42, M44, M50, M52, S50, S52 osv.... dette betyr også at blokkene er på montert en forlengelse til å huse denne kjeden som betyr at både blokken og toppen er lenger.
jeg ville ikke prøvd det. En radiator er beregnet på trykk opptil 2bar mens oljetrykke ditt bør ligge en plass mellom 2 og 5bar, men for all del den kjøler sikkert fint sålenge det varer.
hadde det gått med speilene mine hadde jeg fått det til men, det går ikke å få de til å fungere som de skal!!! hadde jeg trodd det kom til å bli et så stort problem å få det til hadde jeg kjøpt manuele speil.
fant det desverre ut etter speila var lakket. å siden det var så mange her inne som feilaktig sa det skulle gå bra å kobble speilene har det gått lang tid siden jeg kjøpte dem. PS maxam-tuning.com sug stort!!!