Gå til innhold

stiifen

Medlem
  • Innholdsteller

    234
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    stiifen@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Nordland

stiifen's Achievements

  1. Hva med å vurdere en IS som et kompromiss?
  2. kan også være kondens i bensin tilførselen..du kanb jo prøve å fylle opp tanken å helle på kondensfjærner..får så å kjøre deg en tur...(vannet blir som en "propp" i tanken)..men som de andre er inne på her, så kan det være mye..b.la lmm eller pluggene. Men jeg ville prøvd dette først da det ikke koster annet enn bensin du bruker uansett
  3. Hm..takk for god og informativ hjelp ...men høres det bare ut som det er et helvette å få på disse igjenn?? eller er det "knotete"?? hehe
  4. oki..så det er bare de 2 skruene man ser i overkant...er det noen klips o.l man må være obs på i nedkant da??..har org ratt :S..så får vel hive seg i lirkinga
  5. har samme problemet hos meg..er det mye jobb å skru ut panelet?? noe man må være obs på altså??
  6. bump
  7. PM sendt
  8. bump!
  9. Er det noen som har noen org hjul til bmw e36 liggende å slenge? Felgene må ha dekk som er brukbare. Helst 15" og 205-55/60/65-15, men 16" går også bra til nøds. kriteriet er at de er billige, ser ok ut og ikke er for brede (205) og kan sendes om selger ikke bor i nærheten av bodø. stålfelger med kapsler er også ok. de som har, please PM me
  10. Ja, er det jeg vurderer å gjøre nå..men blir bare så jævli forbanna av hele surret...tenk at det er mulig å være så smalsynt...regel ryttere altså. er jo kjipt å måtte ta dobbel kontroll bare pga en bagatell.
  11. Ja, skjønner jo den biten, men saken er jo at det IKKE er slitasje på dekkene eller noen form for lyd. dekkene er 1 mnd gammel så jeg skulle jo da sett forskjell fra innerkant og resten av dekket.
  12. vet ikke hvordan de har fått til dette jeg. kan hende det tar i med vinterdekka, men det tviler jeg på i.o.m at det er org dim (195-65-15). Var ute nå og jekka opp bilen med FULLT rattomslag på begge sider, snurra hjulet og absolutt ingen lyd eller noe som indikerer at det tar i hjulhuset. I tilegg har jeg peise nye sommerhjul rundtom, og det er ingen ekstra slitasje på innsiden av hjula, og det burde det vel være om de tar i hjulhuset?? sjønner ikke helt detta jeg!! hva ska jeg si til verkstedet om de legger seg totalt bakpå ang dette? kan ikke skjønne at dette skal være noe big deal. verksmestern sa jo i tillegg til meg at dette er godkjente felger og dim på denne bilen..318IS 1996 mod, (har 205-65-15 i org dim sommer)
  13. Har piggdekk , men jeg kan ikke fatte eller forstå at noe slikt skal være en 2`er feil på EU!!!blir litt
  14. Å! kan den ta borti med org dim også?.. Ja lurte også på det med annmerkningen, har dem lov til å l være å godkjenne bilen pga at hjulet tar litt borti i hjulhuset? får jo fullt rattomslag og man hører ikke at det subber. eneste jeg kan tenke meg til er nok om man kjører i et hull i veien, men da skjer det jo pga vandring på demperen.
  15. Hadde Eu kontroll på bilen idag, og de ga meg en 2`er feil for at dekket tar i hjulhuset. har ikke sjekket dette selv enda, men sjønner ikke helt hvorfor det gjør det. Har ikke vært plaget tidligere. (er høyre forhjul! ikke begge hjulene) Bilen er en E36 sedan,med 225-45-17 på 8" eller8,5" felg. Dekket tar altså i hjulhuset på innersiden ved fult rattomslag mener de. Har ikke hørt noen lyder som indikerer dette. MEN! hva kan gjeg gjøre for å bli kvitt dette problemet? ønsker helst ikke bytteverken felger eller dekk. kom med forslag
×
×
  • Opprett ny...