Gå til innhold

M3Cecotto

Medlem
  • Innholdsteller

    74
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    hemmaguru@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Bardufoss

M3Cecotto's Achievements

  1. Å til de som ikke fikk med seg topic, det er en 89'e30m3, s14 motor det er snakk om JAR
  2. Fra bremsekraftforsterkeren så er en vacuumslange som går inn til innsuget. På den slangen sitter det en slags vacuumklokke eller noe lignende, og ut fra denne er det en tynn ledning som går inn i torpedoveggen under sikringsholderen, vet noen hva formålet til denne er?? Beklager er "litt" dårlig forklaring Kan ikke ta bilde før tirs... Mvh
  3. Ønsker som topic tilsier å kjøpe bensintank til 89' e30m3, da gjerne med tankmåler også. Brukt spiller ingen trille, bør da selvfølgelig være rustfri. Mvh
  4. Nå dere s14 guruer på forumet, 'kam' deres små grå og hjelp meg litt her. Påstand: Desto lengre åpningstid, jo høyere toppeffekt ? Jeg lurer på å kjøre med 292' (inn) / 284' (ex) kamakselsett, men da mister en vel noe av bunndraget i motoren? Kam-oppsett skal brukes med 48mm spjeld, carbonboks og alphan (ingen lmm) For å få litt ekstra guffe i start, og mellomregister så er vel 284' (inn) og 276' (ex) noe å satse på eller? Dere med trimkam, hva bruker dere ? Gi gass!
  5. Stolene virker veldig "skarpe" i fargen på bildene, men fargen er ikke så fremtredende når man ser på de i real life.. Bilen bør sees og prøves.
  6. Kjemisk metall funker som snus - har bare hatt positive erfaringer ved bruk av det!
  7. Hvilken type clutch, er jeg usikker på. Det ble montert ny clutch ved kjøp av bil, og det er 10 000 km siden. Og forøvrig, så er det ikke min bil - jeg hjelper en kamerat som skal selge den - bare så det er sagt
  8. M3Compact, du tolka helt rikti
  9. Ja enig med deg Håkon, mattene kunne nok vært spylet en runde. Disse bildene ble egentlig ikke tatt for "salgs" bilder skjønner du Tøymattene er under gummimattene for å skåne de for drit og lort ved dårlig-vær dager. Fargekomboen er jeg litt usikker på om er individual, men under gummimattene har du samma blå/grønne fargen som i midtkonsollen, dørhåndtak innvendig, og dashbord. Meget pent å se på.
  10. Polering / spit shine kommer Dette var de bildene jeg hadde tilgjengelig.
  11. Bakseter kan ikke monteres gratis før om 5 år - men hvis du vil montere de nå i mars, må du ut med 148000 til staten..... Baksetene følger selvfølgelig med, og de har ikke vært i bruk på 5 år - så kvaliteten er helt på topp!
  12. Bilen er forøvrig utrustet med doble glass i siderutene foran og bak - noe som gir ett behagelig lavt støynivå.
  13. 98 modell BMW 540it Hartge Varebil vurderes solgt. Bilen ble ombygd av Hartge når den var ny, byggekostnad ca 300 000 NOK. Motor/gir: Borret fra 4.4l til 4.7l, 6 trinns manuell. Hartge eksos.Ca 340 hk, og 480 Nm. Det meste av utgiftene fra Hartge er lagt i motor. Farge: British Racing Green Interiør/Utstyr: Natur skinn, sort tak, komfort stoler, memory seter, el just seter, ratt, speil, vindu, soltak, dobbel klimatronic. Stor kjørecomputer. Original stor CD/Radio pakke. Cruisecontroll, multifunksjonsratt (Hartge), Hartge Instrumentpanel til 310 km/t kan følge med. Original 2001 lykter, med angeleyes. Understell: Hartge sport fjærer og dempere. Felger/dekk: Original Hartge 19", godkjent i Vognkort med 245/35-19, og 265/30-19 Km stand er 187 000km, servicehefte medfølger. Førstegangsreg sent nov '97 - 1.gangsreg i Norge 23 mars 2001. Kom gjerne med spørsmål ang bilen.. Bakseter medfølger, avtagbart hengerfeste. Prisantydning; 230 000 NOK Felgene på bildene er vinterhjula, 16" 215/55-16 piggfri
  14. Noen her med anbefalinger av firma/personer som sveiser alu radiatorer av ymse str til E30M3 ?
  15. Er det noen her som har prøvd fuel cellene fra ATL, eller har hørt noe om disse cellene mtp kvalitet o.l Da tenker jeg spesifikt på E30M3, men alle erfaringer er bra å få med seg..
×
×
  • Opprett ny...