Gå til innhold

traction

Medlem
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    linde_joel@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Skien

traction's Achievements

  1. Prøv relèet flere plasser, skal passe flere steder. Prøv også å flytt over relèet til kjørelyset, i tilfelle det du har skaffa er feil type eller defekt. Hadde samme problem på min, men da hadde jeg bare satt relèet feil.
  2. Har fått svar på spm på annet forum. Har forresten masse deler til E34, så hvis noen trenger skrik ut.
  3. Noen som har gjort dette før?
  4. Hei! Trenger sårt hjelp, skal begynne ombygging snarest. Skal bygge om en 520 M20 til 520 M50. Bilen med M50 er bra i motor og gir, men har skade på karroseri, derfor skal motoren over i den med orginalt M20 motor. Må jeg bytte hele ledningsnettet? Foreksempel til baklyktene og slikt eller er ikke ledningsnettet i flere deler? M50èn har aircondition, må jeg flytte over dette eller kan jeg bare bruke varmeregister og slikt som er i M20èn fra før. (air.con. fungerer ikke uansett) Er jo faktisk forskjell på clutch om du har aicondition eller ikke. Passer mellomaksel slik at jeg slipper å bytte? Hva kan jeg bruke og hva må flyttes over fra M50èn ventileren? 24 ventileren før den ble kræsja 12 ventileren som skal bygges om til 24 ventilert motor
  5. Det billigste er vel å chippe den. Koster ifra 3000-7000 kroner, men er veldig mye dårlig kvalitet ute å går, så sats på et seriøst firma. Du vil vel får rundt 170 hester og betydelig mere nm. Trimchip har chip som vistnok skal gi 178 hk og og 350 nm. Drivstoff forbruket vil mest sannsynlig gå ned ved vanlig kjøring.
  6. Det skal jeg gjøre, den eneste dumme er at førersettet har låst seg pga kollisjon. Men det skal vel gå ann å flytte over til en annen seteramme, men det skal jeg ikke si sikkert
  7. Kan hende jeg har utetempmåler med ledningsnett, skal se på den ene delebilen. har ikke ledningnett og ecu til 525 desverre. Elektriske deler kun fra M40 og M50 Hadde desverre ikke utetemp måler.
  8. Vil helst ha 2500 for den, siden det er nylig påkostet ganske mye.
  9. 400 pluss frakt, vet ikke hvor mye det blir i frakt men.
  10. Skal sjekke så fort som mulig. Aner ikke om det er simens eller hva det er.Selve motoren du tenker på eller varmeregisteret?
  11. Har kun 12V 520
  12. Er flere bmw'er som er vanskelig å lufte, men det bruker å hjelpe å gjøre det i oppoverbakke er jekke den opp foran. Prøvde faktisk i et par timer på min (M50) med farlig varm motor til tider, jekka den opp foran og ferdig 5 min etter.
  13. Kan hende jeg har utetempmåler med ledningsnett, skal se på den ene delebilen. har ikke ledningnett og ecu til 525 desverre. Elektriske deler kun fra M40 og M50
  14. Tatt av alle skruer, de to bak armlenet å? må også av med de plastdekslene som beltene kommer opp av. Også at det var et av beltefestene, bare den nederst som du fester beltet i, mener det var midtbeltet som måtte av. Da skal det bare være å dra litt opp og så ut.
  15. Har en god del deler til E34 Mange dører, flere panser, bakluke, m.m Det meste av interiør deler og elektrisk, komplett strøkent blått intriør. 518 motor - nylig overhalt for 7000, ny kamaksel, løftere, ventiltetninger, reg.reim m.m, gått 200.000) 520 12 ventiler, delvis demontert pga defekt toppakningen, ny følger med. Bor i telemark, men kan også sende i posten. Kan ta bilder på aktuelle deler hvis ønskelig
×
×
  • Opprett ny...